چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

انتخابات 1400 و استان البرز _ تحریم ها بر نمی گردد!!

انتخابات 1400 _ دکتر زمانی _ البرز
انتخابات 1400 و استان البرز:

بخشی از سخنرانی دکتر اسماعیل زمانی:

در انتخابات 1400 استان البرز: استان البرز 5142 کیلومتر مربع وسعت دارد، و 5149 شهید دارد. تنها استانی است که وسعت شهر با شهدا برابری می کند.

شما که انقلابی هستی چرا جلوتر از امام حرکت می کنی؟

سرباز باید کیلومتر ها جلوتر از امامش حرکت کند.

43% نیروهای ایرانی در ناسا فعالیت می کنند…

هر کشوری اگر در هر زمینه تولید کننده باشد هیچ امپراطوری نمی تواند به آن جا حمله کند …

پسر بوش گفت: 5 کشور در دنیا، محور شرارت هستند، کره شمالی، ایران، افغانستان، عراق، سوریه؛ چون اجازه نمی دهند تفکرات ما در ناحیه شرق و غرب آسیا تسری پیدا کند…

جنگ تمام عیار ما که 1000 برابر سخت تر از جنگ است.

عملکرد نظام این نیست که داری می بینی!!!

امام خمینی 40 سال پیش یک هندسه 7 ضلعی نوشتن، و هر کس در هر قامتی جسارت می کند به …

هرکس نقش خودش را در جنگ نرم امروز پیدا کند و ایفا کند … اگر مادری، راننده، تعمیرکار، پزشک، …

دانشجو مسیحی پروتستانی با میان آمدن حرف حاج قاسم می گوید: برای تامین امنیت یک روز باید پای صندوق رای بدی، یک روز باید دست دهی …

رئیس جمهور آمریکا نمی تواند بدون تصویب و اجازه نمایندگان و سنای آمریکا چیزی را تصویب کند، پس از تصویب آنان او اجرا می کند…

تحریمات آمریکا علیه ما: داماتو (هواپیمایی از سال 1996)، ایسا(فروش نفت)، کادسا، یوترن(مبادلات ارزی)

به این سرعت تحریم ها بر نمی گردد!! به همین دلیل رهبر انقلاب فرمود: باید آمریکا یک جا همه تحریم ها را بر دارد…

ویدئو را دنبال کنید.

رهبر انقلاب_انتخابات 1400
رهبر انقلاب_انتخابات _ صندوق رأی

رهبر انقلاب در پای صندوق رأی، انتخابات 1400

امروز میدان‌دار و صحنه‌گردان اصلی مردم هستند که با رأی خود سرنوشت و تکلیف کلی و اساسی کشور را برای سالهای بعد معین می‌کنند بنابراین امروز متعلق به مردم است.

بر اساس این واقعیت خرد انسانی حکم می‌کند همه در این آزمون بزرگ ملی و سراسری شرکت کنند و علت دعوت مکرر ما از مردم برای حضور در انتخابات نیز این است که در درجه اول خود مردم از این حضور نفع می‌برند و جمهوری اسلامی نیز امتیازات بزرگی در عرصه بین‌المللی به‌دست می‌آورد.

رأی تک‌تک مردم دارای اهمیت است و همه بیایید، تشخیص و رأی بدهید و هیچ‌کس نگوید با یک رأی من اتفاقی نمی‌افتد، زیرا همین تک‌رأی‌ها است که آراء میلیونی ملت را تشکیل می‌دهد.

هر چه زودتر با نیت خدایی و ثواب این وظیفه و تکلیف را انجام دهید بهتر است.

انتخابات 1400 و منفعت طلبی عده ای

انتخابات در کشور ما انتخابات سالمی است؛ من تعجّب می کنم از بعضی‌ها که خودشان به وسیله‌ی انتخابات به یک جایی رسیده‌اند، همین ها انتخابات را زیر سؤال میبرند؛ چطور آن وقتی که انتخابات به نفع شما است، صحیح و متقن است، امّا آنجایی که به نفع شما نیست، انتخابات می شود خراب؟ وَ اِن یَکُن لَهُمُ الحَقُّ یَأتوا اِلَیهِ مُذعِنین؛ قرآن می گوید اگر در قضاوت، حق طرف آنها شد، قبول می کنند قضاوت را، اگر طرف آنها نشد، قبول نمی کنند؛ بعد میفرماید: «اَ فی قُلوبِهِم مَرَض»؟در دل اینها مرض هست؟


خب پس ما از دشمن که گلایه‌ای نداریم، دشمن خُب دشمنی می کند، شأنش این است، امّا از دوستان، از کسانی که در داخل کشور هستند -چه یک نویسنده‌ی روزنامه، چه [آن] کسی که با فضای مجازی ارتباط دارد، چه آن کسی که نماینده‌ی مجلس است، چه آن کسی که مسئول مهمّ دولتی است- [توقّع داریم]؛ همه بایستی مراقبت کنند. این ‌جور نباشد که ما به زبان به مردم بگوییم که در انتخابات شرکت کنید، منتها یک ‌جوری حرف بزنیم که مردم را از ورود در انتخابات دلسرد کند؛ این درست نیست، این غلط است.

درباره‌ی Zahra

حتما ببینید

دولت

هفته آغاز دولت – آیا می‌توان نمایندگان مجلس را به عنوان یار به امام زمان معرفی کرد؟

ما دائماً باید از یک آغاز سخن بگوییم. نه آغاز یک دورۀ جدید از دولت، یک دورۀ جدید برای یک رئیس‌جمهور تازه. ببینید ما به راحتی می‌توانیم بگوییم بعد از 42 سال از انقلاب، تازه در آغاز احتمال برقراری یک دولت اسلامی هستیم؛ که این دولت همان دولت اسلامی‌ای بشود که سال‌ها قبل مقام معظم رهبری فرموده بودند ما هنوز به دولت اسلامی نرسیدیم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *